Zondag 28 mei

28 mei 2017 - Khwai Community Campsite, Botswana

We zouden een boottocht gaan maken in Moremi, maar we waren allebei niet lekker, ik diarree en Teun ook, maar ook overgeven.

Hij voelt zich echt niet lekker, bij mij is t minder erg. Vandaag dus maar een rustdag.

Veel gelezen, Teun is echt ziek, dus die is weer naar bed. Om 15.30 mocht ik weer mee op safari en Teun is weer naar bed gegaan na een uurtje op te zijn geweest.

3 vogels gezien, een paar zebra’s en een olifant in 2 uur tijd, weinig wild te zien dus. Daarna nog een mooi klein vogeltje. We waren alweer langzaam  op de terugweg, toen de guide een melding kreeg van een van zijn collega’s, er zou een luipaard te zien zijn, onze guide croste door de wildernis naar waar hij voor ’t laatst gespot was. Wat bleek, de guide die ‘m gevonden had, stond even te piesen toen z’n gasten hem voorzichtig wenkten omdat ze een luipaard hadden gezien, die de guide stond te bekijken.

En ja hoor, voor t eerst in m’n leven heb ik dan eindelijk een luipaard in t wild gezien, wat een belevenis. Het was nog lastig fotograferen met het licht achter de luipaard en de zon die al onder was, dus ook last van de schemering.

Zie ook foto's 28 mei

1. Nana:
    29 mei 2017
    Lucky lucky you! Wat een beauty, Mr Leopard!!
  2. Astrid:
    29 mei 2017
    Wow, he?
  3. Ellie:
    30 mei 2017
    Hey, mooi en bijzonder. Dat je dit mag mee maken. Van harte beterschap en lieve groetjes.
  4. Astrid:
    30 mei 2017
    Ha Ellie, wat leuk om een reactie van je te krijgen! Ja, we zijn bofkonten en blijven enorm genieten!!