Woensdag 23 november

23 november 2022 - Moholoholo, Zuid-Afrika

Impala'sImpalaImpalaNyalaMaraboeMaraboeBlack backed JackalBlack backed JackalBlack backed JackalBlack backed JackalBlack backed JackalNyala2 Nyala's

Heerlijk langzaam aan opgestaan en vervolgens naar Hoedspruit gegaan, waar ik eerst lekker op een terras heb genoten van een latte macchiato. Daarna wat winkeltjes bekeken en jurkjes gepast, twee heel mooie gekocht en mooie oorbellen. Vervolgens de benodigde boodschappen gedaan en eindelijk een goede stekker voor 't stopcontact gevonden. Terug naar huis, onderweg even moeten stoppen voor een overstekende giraffe en vervolgens thuis heerlijk gezwommen. Aapjes kijken toe en hertjes grazen op een afstandje, enkele meters van het zwembad af is een drinkpoel voor de dieren. In de zon is 't te warm, ik verplaats de stoel naar de schaduw. Half vijf is Teun thuis: dat is toch zo heerlijk, hij is elke dag tussen vier of vijf thuis, dat is ons nog nooit gebeurd, dat is echt genieten en hij heeft ook geen diensten en is alle weekenden vrij. Dus heerlijk aan 't zwembad samen koffie gedronken. Om 17.00 weer een gamedrive gedaan: hertjes zie je heel veel, naast de vele impala's nu ook nyala's gezien. Aapjes, een dode schildpad die wordt opgeruimd door mieren, een maraboe en twee paartjes blackbacked jackals gezien op verschillende locaties.

In 't donker sla met gebakken vis gegeten, hier is de stroom uit tussen 17.00 en 19.00.

Thuis heeft Teun via whatsapp een interviewtje gegeven aan eerstejaars medicijn studentes, die een dokter moeten interviewen voor hun studie, ze moeten daar een presentatie van maken.

Ook ik ben gevraagd voor een vrijwilligerstaak: Ik mag voor de Foundation morgen wat foto's maken voor de social media, morgen krijg ik te horen wat er gefotografeerd moet worden. Keileuk!

1. Paula:
    Succes met de taak voor de Foundation As
  2. Astrid:
    Dankjewel, mam!
  3. Jeanette:
    Hallo Astrid en Teun,
    Zo te lezen hebben jullie een fijne tijd. Gen\iet van alle het mooie daar en van elkaar.
    Lieve groet
  4. Astrid:
    24 november 2022
    Wat lief Jeannette, dat doen we, dankjewel!