Zondag 20 november Krugerpark

20 november 2022 - Kruger National Park, Zuid-Afrika

HyenaDSCN0615CheetahCheetahCheetahOlifantenGnoesImpala'sImpala'sImpala'sDSCN0533BuffelsDSCN0512Cape BushbuckCape BushbuckDSCN0467DSCN0465DSCN0459DSCN0451DSCN0443DSCN0438DSCN0416DSCN0405DSCN0398DSCN0393DSCN0350Brown Snake Eagle

04.30 weer uit de veren, vreselijk! Maar voor vast en zeker weer een mooie dag met veel wild.

05.45 bij de poort, we waren de eersten. Onderweg sliep ik.

Olifanten, giraffes, apen, gnoes, waterbucks, zebra’s, impala’s, leeuwen, maar heel in de verte, nauwelijks te zien, red hornbills, cory bustards: zijn mooie vogels, twee verschillende roofvogels, we weten nog niet welke, dat wordt opgezocht; schildpad.

Een doodshoofdaapje vloog onze auto in met een kind onder haar buik, toen we slechts even het portier open hadden laten staan bij een korte stop waar je er even uit mocht. Teun joeg ‘m de auto uit en toen kwam de aap met z’n lijf op de claxon, toen vloog ie eruit!

Twee nieuwe type herten spotten we, ook daar is het ras ons nog niet van bekend.

Nijlpaard stoeiend met twee jongen, krokodil aan de oever van de Olifantsrivier.

Stoeiende olifanten, stoeiende impala's, de lente is hier overduidelijk een feit!

Als toetje vonden we een cheetah in de verte, niet voor te stellen hoe mooi dat is. We hebben hem lang kunnen bekijken, hij bleef geregeld speuren naar waar hij vandaan kwam, hij leek te zoeken naar z’n partner of broer of???

En dan ook vlak daarna nog een hyena van dichtbij kunnen volgen, man, man, wat hadden wij een prachtdag!! Daar hebben we wat mooie plaatjes van geschoten. Tot nu toe wel erg veel kilometers gemaakt in 2 dagen.

1. Kleppermenneke:
    20 november 2022
    Mooie foto’s, hele fijne vakantie gewenst, geniet er lekker van.
  2. Vale:
    20 november 2022
    Astrr!! it looks wonderful! it looks the squirrel monkey has two babys ander her belly 🤩🤩😍😍❤️❤️❤️ and the crocodile looks like Mias sleeping with Haby (his little white toy) hahaha
    4:30 am waking uppp??? I am wondering how is the story going to be tomorrow 🥳🥳🥳